S L A P P A R



Här ligger jag i soffan..


Med ett glas vaniljyoghurt och kollar på gamla avsnitt utav vampire diaries jag har bara två avsnitt att se nu sedan har jag sett ikapp mig själv och USA. Så vad jag då ska göra har jag inte det blekaste om men något antar jag väl att jag får ta och hitta på, idag hade jag tänkt att jag ska bege mig till arbetsförmedlningen och kolla lite sedan ska jag försöka bota min axel och nacke som jag fruktansvärt ont just nu fast jag antar att jag får skylla mig själv för jag har väl legat och sovit kontigt antar jag.

Jag hade tänkt att jag ska kolla klart på avsnittet jag ser just nu och efter det så ska jag ta och städa kattlådan för sandbyte och slänga det på en gång så att jag slipper bry mig om det senare, och så ska jag ned i källaren för att lämna lite saker och ta upp täcke och kuddar till Patriks pappa och kanske hans brorsa som ska bo här i helgen. Eller tjaa pappan ska i varje fall göra det brorsan har jag inte fått något riktigt svar om ännu men jag antar att de är bättre att hämta upp sakerna så jag har de till hands utifall att han kommer.

Passa på att handla lite alkohol tills helgen kanske är en bra idé eller ska jag skippa det idag och ta det imorgon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0