S E R I E R



Ligger och glor..

Just nu gör jag lika samma sak som jag gjort hela dagen, kollat på serier och de har mestadels bestått utav vampire diaries! jag får inte nog det går inte att sluta kolla. Jag är som helt besatt utav denna sjuktbra serie,

Just nu ligger jag och pratar med älsklingen som kommit fram till högdalen för ett litet tag sedan tydligen.
Han är trött som tusan det hör man tydlig, eftersom att man hör hur han sluddrar!

Vi får väl se när jag bestämmer mig för att fälla ihop ögonen. För just nu är jag inte det minsta trött, inte en gnutta. Bara hungrig haha och jag hatar det! Patrik kommer väl somna vilken minut som helst antar jag. så jag får fortsätta ligga själv vaken det är inte så mycket att göra åt saken antar jag. Vad kan jag göra liksom? Tjaa visst jag kan ta en tablett men de känner jag inte för, eftersom att om jag nu gör det så sover jag tills den slutar verka och om jag blir väckt innan så är hela dagen förstörd eftersom att jag blir illamående och seg som satan.
Vi får se om jag traskar in till ett apotek imorgon och köper lite koffeintabletter. Jag tror att jag kommer behöva det rätt så mycket om jag ska klara av att jobba i övermorgon, speciellt eftersom att jag knappt sover något på nätterna numera. jag behöver all koffein jag då kan tänkas få! mycket viktigt är det!!

Vi får se om jag kikar in här något innan jag somnar, om inte annat så måste jag väl kanske få för mig att säga Godmorgon när jag väl bestämmer mig för att göra morgon imorgon vill säga.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hanna, vad händer om du går in i köket, tar fram bröd och smör.. tar ett djupt andetag och försöker verkligen med all din kraft bre mackan med lite gott smör,, och sedan med lite positiva tankar om att din mage mår bra av mackan, även du. går det att äta då även om du är helt ensam ? jag förstår inte varför du får ångest av att äta.. om du börjar, kan du inte sluta då?

2010-10-06 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0