R U G G I G T



Jag är på ett sådant ruggit dåligt humör just nu !


Jag var på bra humör, ett kanon humör ! men sedan fick det sig en hel omvändning.
Hur kan någon påstå att jag inte vet vad P l a n e r i n g är .. tro mig jag vet vad det är .. både planering om man planerar någon långt fram och spontana planer för en dag ! jag vet tro mig jag vet !

Hela min dag gick åt pipsvängen just nu ! visst jag kan komma på andra saker att göra men jag vill inte. för jag vill äta  M I N I M Å L på Max och döda infekterade i left4dead2 ! de är vad jag vill göra idag .. och nu går inte de, eftersom att jag varken äter Maxmat själv eller startar spelet ensam ! Det spelet är alldeles för läsktigt för att jag ska kunna spela det ensam så det så.

Aja vi får väl se vad som händer denna dag då ! Mot kvällen skulle Cicci kanske hitta på något med mig, men eftersom att jag erbjuder lugn och ro .. och någon annan jäkel erbjuder Fest .. vet vi nog alla vad Cicci kommer att välja :P

Jag får väl lägga mig och glo på någon serie och busa med mina kissar .. kanske städa lite eller så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0