N E J



Jag somnade aldrig om..

Tråkigt nog så blev det ingen mera sömn nej men jag antar att jag överlever denna dag endå! Älsklingen har ju lovat mig att jag ska sova hela natten inatt utan att bli störd utav mina små monster så vi får hoppas alla att han lyckas hålla sitt löfte som nog är lättare sagt än gjort kan jag lova.

Nu är det jag som ska traska in mot stadens torg och gator hade jag tänkt, eftersom att hjärtat och hans fader är där och förhoppningsvis säljer. Jag hade tänkt att försöka att inte glömma min kamera hemma dessutom så att jag kanske lyckas ta en bra bild att smycka ut blogginläggen med, Bra va ? Dunjackan är på och jag är redo att möta kylan som kommer kasta sig emot mig så fort jag kliver utanför porten. Men jag och jackan klarar ALLT hoppas jag i varje fall.
Jag har sår på både mina händer och fötter efter kylan som jag utstått dessa två dagar då jag hjälpt till, det är inte alls uppskattat att frysa så mycket att man går sönder och får sår.

Är det någon annan som har samma problem som jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0