M I N D A G



Idag så har jag träffat Cicci..


Vi träffades tidigare idag och köpte Kalsipper till Älsklingen, sedan traskade vi till Rusta.. Där hon köpte hårfärg för sin utväxt och jag köpte en adventsljusstake, mossa, kattmatskål och två ljusstakar. Sedan så gick vi och åt på MAX - mums - efter det så tog vi en tripp till hemlingbyköpcentrum och gick in på barnenshus.. Där vi letade efter någon legogubbe till Hampus och så hittade jag så otroligt söta saker som jag vill ha! antingen tills jag själv får en bebis eller till Sabiinas bebis! Dock så är jag ju inte hundra procent säker på vad det är för kön på den skrutten så det känns dumt att köpa sakerna jag blev kär i innan barnet är fött.

Sedan traskade vi till City Gross och där köpte jag Harry Potter Cluedo ! :D vilket typ är ap coolt! och jag hoppas att de är hur häftigt som helst hihi..

Nu har jag tagit och bäddat rent i sängen och tagit mig en skön dusch.. Och nu så ligger jag och pratar med Älsklingen min som sitter på tåget hem från muppsala, han ska vara hemma i gävle 19:54 tror jag de var så då är han väl hemma hos oss strax efter 20:00..
Så fort han kommer hem så ska han få ta över Lillkissen lite så att jag blir avlastad.. Så otroligt jobbigt att ha någon som slickar på sig och ska snutta på mig hela tiden, De är mysigt visst är det de, men bara inte hela dagar hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0