L U N C H



Dagens lunch/frukost/brunch?..

Älsklingen och jag åt lunch eller brunch eller vad vi nu ska kalla det då ingen av oss ätit tidigare på dagen och vi åt mat. Vi åt inne på nian eftersom att han stod och hjälpte sin pappa att jobba vid torget så passade det sig ju lägligt att äta där inne!

Jag åt i varje fall kycklingspett och jordnötssås med ris! något som ALDRIG slår fel när det gäller mig, förstår inte ja hur en rätt som denna kan vara sågudomligt god. Ett plus är ju dessutom att jag råkar på något sätt älskar salladen man får med när man beställer just inne på nian.. Älsklingen tog en bentolåda på sakura sushi tror ja de är inne där va? Rätta mig om jag har fel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0