L I L L A K A T T




Har haft lillkissen..


Snuttandes och sovandes om vart annat på mig i en dryg timmas tid nu, så då passade jag på att byta design på bloggen, jag hittade denna på någons blogg där hon hade såkallade -gratis designer- jag vill ju ha något nytt och är ute efter det med så denna tyckte jag får duga tills jag hittar någon som kan göra en åt mig! jag måste ju först och främst komma på hur jag vill ha den innan jag ger mig ut och hör efter vad folk ska ha för att göra en, men endå! de jag vet i dagsläget är att jag antingen vill ha en stilren eller en söt och gullig sådan. lite svårt att få båda att passa ihop tycker jag så jag måste ju välja!

Nu är jag i varje fall nöjd med den jag har nu !

och med det sagt så beger jag mig ut för att avklara alla dagens M Å S T E N jag ser inte fram emot att gå ut i kylan och jag ser ännu mindre fram emot att gå ut ensam .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0