L E V E R



Jag lever ..



Jag mår mycket bättre och har överlevt trots att de har varit dött här så har jag överlevt !
Dock så är jag snorig som tusan vilket inte är så roligt, känner mig jätte hängig och har ont i magen, jag är liksom öm som att hela magen skulle vara ett enda stort blåmärke. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag är öm i varje fall, de är obehagligt att ha leggings eller några byxor som sitter en bit upp på magen allt måste sluta under den annars gör de obehagligt ont.

Men strunt samma!

Just nu så står älsklingen och steker potatisbullar - mums -. Ringde mamma igår och frågade efter hur man gjorde dom, så sagt och gjort så var de bara för oss två här hemma att åka och köpa dom fruktade potatisarna ursh vad jag inte gillar att ha sådana hemma! jag hatar dom verkligen men men vill man ha potatisbullar så vill man eller hur..

Idag så har jag dödat infekterade med Sabiina och klämt och kännt på hennes stora mysmage hon har ju typ 27 dagar kvar tills beräknat datum för strutten nu! hur mysigt är inte det på en skala av 1-10 liksom!?
Slänger in en bild på henne och mysmagen lite senare för just nu vet jag inte riktigt vart jag lade kameran - som jag använde för ca 40 min sedan -. Jag vet inte hur jag lyckas men ändå så gör jag de på något sätt..

Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0