K N A P P T



Något vettigt..


Har jag gjort idag, jag känner mig värdelös på att göra något för tillfället verkligen inte roligt alls! Jag har betalat några räkningar och bråkat med katterna har klippt ca 3 av gizmos klor och inga av sheldons han springer åt andra hållet när jag tar fram saxen för honom.. Varför förstår jag dock inte riktigt då det inte är några problem att klippa hans klor annars, Gizmos problem vet jag vad det är idag och de är att han inte kan sitta stilla när sheldon busar och bråkar. Sedan går det inte att separara som i olika rum heller för då skriker Gizmo bara..

Jag har med kollat på Cougar Town och hållit på med travian som vanligt. Annars har det stått stilla idag..
Jag måste ta mig ett rejält ryck och börja göra lite nyttigheter här hemma.. Ska ta och leta imorgon hade jag tänkt efter mitt CV så att jag slipper skriva om hela. hittar jag usbminnet med de sakerna på räcker det med att jag uppdataterar dom ju! De skulle vara toppen om jag lyckades med att hitta de för jag vill inte behöva skriva om hela. Kan ju dessutom vara bra med att ha mina CV:n i toppskick så att jag kan ut och söka jobb som en jävla tok! :D

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår&trätåg

Ja gud vad gott med tortilingratäng! Har du nå recept ?

2010-10-21 @ 20:25:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0