JAG MÅR INTE SÅ BRA.




Jag mår illa och mår allmänt dåligt..

Är trött och hängig och känner mig allmänt sliten bara, det är inte alls roligt tycker jag.
Älsklingen har i varje fall gått för att gå och spela innerbandy tillsammas med Rickard borta vid högskolan, en timma väldigt fjuttigt tycker jag dock men de är ju bara vad jag anser kanske.
Jag ska ta och knäppa igång THE DUSCHESS.. Jag såg nämligen inte klart den tidigare idag då jag försökte kolla på den. Och hoppas på att jag inte somnar eller att jag dör, Mamma påstår att jag kanske får influensan i år igen. Menar svinis förra hösten så då sitter väl nya som ett smäck nu i år ellerhur! Vi får hoppas att jag slipper den helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0