J Ä D R A N S ..



Kattsktällen som inte låter mig sova :)


Det var ett bra tag sedan jag skrev att det var dags för mig att sova, och ja det var väl lättare sagt än gjort. För jag stängde av datorn, borstade tänderna och kröp ned ordentligt så att Sheldon inte skulle kunna bita mig i fötterna!
Dock var det bara det att båda två härjade runt här hur länge som helst, jag låg och stirrade på klockan 03:29 och väntade på att den skulle slå om till 03:30 och när den väl gjorde det så lade jag bort mobilen och började vänta på att få sova.
På att kissarna skulle lugna sig lite åtminstonde LITE men ikke de gjorde dom tusan inte,
och nu kommer folk tänka -men stäng ut katterna från sovrummet då- till alla som just nu tänker den tanken eller liknande kan jag passa på att bestämt säga N E J för det är omöjligt jag måste ha det tyst när jag ska sova,
och i vilket fall som helst så tror jag ingen kan sova med en tjutande Siren för det är ungefär så Gizmo låter. Högt och tydligt tjuter han tills att han får komma in i rummet, och nu finns det folk som tänker
- men stäng ut den andra katten då- Den andra katten heter Sheldon eller Kurr om man vill kalla honom de,
men de går inte heller att bara stänga ute en katt .. för Gizmo sätter igång sin siren om han inte får ha lillkssen med sig. Om han inte kommer åt kurr så blir det ett jäkla liv då med.

Klockan 9 imorse blev det dags för mig att vakna tyckte Kurr, då han började snutta på mitt öra och trampa mig i ansiktet samtidigt som han K U R R A R för kung och fosterland, jag är van att höra katter kurra för inget, det gör en av min mormors katter med. Dock har jag aldrig vart med om någon som kurrar så som denna gör, när han får han mat så äter han och kurrar, om vi bara kollar på honom eller säger hans namn så kurrar han, han kurrar om vi bär honom till lådan för att få han att kissa. Vad vi än gör med katten så kurrar han.

Nu håller dom på och härjar för fullt där ute i alla andra rum, jag vågar inte lämna sovrummet för att se vad för hemskheter som dom kan ha pysslat med under natten, När jag var upp för att morgontömma lådorna och ge dom frukost så hade en utav dom i varje fall bajsat på Toagolvet. Det är inte så svårt att lsta ut vem utav prinsarna det är.. eftersom att det bara är en utav dom som är så hemsk. Dom hade vält en blomma och kruka, haft ned kort från en hylla, och de var under natten då dom endå är rätt lugna, Nu låter de som att saker bara rasa i vardagsrummet så jag tror att jag väntar med att gå in dit tills att jag verkligen måste. För jag vill inte så några hemskheter som dom troligen har hittat på.
dessutom så vet jag ju redan att jag måste ta och ställa upp korten och dammsuga golvet, tror inte att det hjälper med sopningen jag gjorde tidigare efter all jord så.

Nu blir det nog med att bubbla om kissarna, jag ska nog ta och rusa in i duschen utan att kolla i vardagsrummet som sagt och sedan bädda sängen för att lägga mig på den och glo på Vampire diaries.
Jag hade så tråkigt igår efter att älsklingen åkte till sthlm, så jag började kolla om säsong 1.
Eftersom att jag tråkigt nog inte har någon skolan ikväll så kan jag ju ägna hela dagen åt att glo på denna underbara serie! Ska försöka få i mig något att äta med, Känner hur magen gör uppror och skriker efter något att fylla den med. Så det är väl kanske bäst om jag häller mig ett glas yoghurt eller Coca Cola, fast å andra sidan. Jag kan ju faktiskt dricka båda två.

De har blivit lite vä mycket text nu om nästan inget alls. Så jag rundar av ännu en gång och säger på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0