H I G H S C H O O L M U S I C A L



Ligger och kollar på film..

Jag ligger på soffan och kollar på film jag är för lat för att knäppa igång tvn så jag ligger med datorn i knät och kollar på den medans jag dricker lite coca cola och försöker samla kraft till att röra mig för att göra något vettigt! vilket verkar vara omöjligt i detta läge.. Jag vill gå in till stan för att köpa något till Patrik men jag orkar inte ens det. Så antingen får jag göra det när filmen är slut eller så får jag göra det imorgon på dagen innan han kommer hem ifrån uppsala.

Jag har sovit som en jäkla kratta inatt verkligen inte alls bra först så har jag inte varit trött alls.. sedan lyckats somna och då har Gizmo väckt mig, Sedan när jag äntligen fått tillstånd av honom att somna om igen så har patrik bökat runt i sängen och gjort det omöjligt för mig att sova, när jag väl somnat så ringer älsklingens klocka - vaknade inte då blev bara vid medvetande -. Sedan så har älsklingen ringt och väckt mig hur många gånger som helst imorse ..

Blööh, jag är trött har ont och är allmänt deppig känns det som för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0