H E L G E N



I helgen som nyss varit eller som håller på att ta slut rättare sagt ..


Har det väl inte hänt något ovanligt antar jag.
I fredag så gick vi på bio och såg the social network den var BRA.. sedan annars på fredagen så hände de väl inte direkt något speciellt vi myste och kollade på vampire diaries.

Lördagen så bosatte vi oss och spelade travian hela dagen lång! och så bestämde vi oss för att grilla, men eftersom att de tidigare varit problem med våran grill så bestämde den sig för att jäklas, därför blev de kyckling i stekpannan istället men med alla andra tillbehör.
Senare på kvällen bestämde sig älsklingen för att dra iväg på inflyttningsfest, medans jag stannade hemma och kollade på tjejfilmer kvällen lång med datorn i knät. Ah just ja vi tvättade sängkläder på dagen med och Linda kom förbi en sväng och hämtade presenterna som hon fick när hon flyttade till sin förra lägenhet, saker som har legat här hos oss hela sommaren men har blivit glömd av henne när hon varit här och av mig när jag träffat henne.

Söndagen Ja vad säger man, vi gjorde inte mycket älsklingen var inte på topp för att han festade ju dagen innan så han var tröttis, så vi myste lite på morgonen och kollade på big bang theory och sedan så fortsatte dagen lika som lördagen med travian. Båda två är som helt fast i detta spel, jag börjar nästan tro att jag är besatt eller något i den stilen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0