H A V R E G R Y N S G R Ö T



Huua ..

Loverboy lagade gröt imorse eller tjaa havregrynsgröt .. och ursh och tvi det är inte härligt att svälja det eller. Smakar typ inget alls och är slemmligt som tusan att svälja, Vem uppfann denna gröt egentligen? Den ska ju tydligen vara nyttig påstår han och man ska vara mätt på den länge. Men vad tusan mannagrynsgröt är mycket godare ju! Fast de gick inte att göra imorse för tydligen så hade katten druckigt upp min mjölk och vanlig tål jag ikke, så det var bara att skippa gogröten och ge sig på äckelpäckel gröten då.

Just nu så står älsklingen och städar i ordning i ett skåp högt uppe som jag tråkigt nog inte når, men de är bra man ska passa på att utnyttja hans längd ;) Och jag ska ta och slänga mig i en dusch så att jag känner mig fräsh hiih ..

Kommentarer
Postat av: my

Hej! Jag såg din komentar hos Vampirediaries.se. Och det är så att jag är desperat efter avsnitten på säsong 2, och jag undrar om du har lust att säga var du ser de avsnitten. Varje sida där jag försöker ladda ner det så går det inte. Tacksam om du kunde säga var du ser/laddar ner avsnitten! :)

2010-10-23 @ 12:31:53
URL: http://isksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0