G U L L I F J U N



Jag är för tillfället ..


Totalt GUL i skallen där jag färgade håret ! inte det minsta kul om ni frågar mig sådär rakt ut, men vad ska jag göra?
Jag har shampoo som kan hjälpa mig på traven lite men känner jag mitt egna hår rätt så kommer det inte hjälpa mig det minsta. Det brukar nemligen inte göra det blir jag gul/röd så måste jag oftast färga det mörkare för att få tonerna att försvinna helt - Vilket jag VÄGRAR -. Att färga håret mörkt finns inte ens på kartan. Jag ska vara ljushårig på Halloween!!  Så detta måste jag fixa typ NU.
Fast just nu är det lite svårt då jag inte tänker gå ut med blött gult hår. Jag får helt enkelt hoppas på att de ändrar sig lite när det torkat och inte alls är gult när det är torrt, för om det skulle inträffa så slipper jag försöka färga och ha mig imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0