G O D D A G



Det blev inget godmorgon för mig..


Somnade väl runt en en halv sju imorse tråkigt nog, Vet inte riktigt när jag blev väckt utav älsklingen men det var runt 10 snåret imorse vet jag. Till frukost blev det american take away buffen på söder, och sedan gick jag ned till stan och köpte koffeintabletter och en S T O R L A T T E för att kunna klara mig hem hela vägen utan att somna. Jag är verkligen sjuk trött och nu ligger jag härt nyduschad på sängen med datorn och försöker planera dagen. jag har så mycket som jag måste göra idag..

  • Packa
  • Leta kattvakt/Ta med dom
  • Boka tåg
  • Handla kattmat och sand
  • Kolla upp om man får ha med sig katter på tåget ens.
Just nu så ska jag i varje fall börja med att dricka upp min latte torka mig och kolla på lite serier så att jag kanske vaknar till. För detta funkar inte är så helvetes trött så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0