F I S K



Älsklingen luktar fisk och de gör katten med ..

Han har stått och rensat böckling åt Gizmo nyligen så inte nog med att båda dom luktar fisk hela lägenheten gör tusan det, det är pest och pina! mina händer stinker lite dom med trots att jag skrubbat dom med jordgubbstvål och handssprit! Men nej dom luktar endå det är hemskt!

Loverboy har lite mindre roliga uppdrag idag som jag hade tänkt köra med honom!
  1. Jag moppade och sög köket igår, Han matar gizmo med kycklingbitar..
  2. Han har smulat ned golvet i vardagsrummet som jag också moppade och sög igår
  3. Han har dragit in massa grus i hallen ( även det städat igår )
Är det någon som kan gissa sig fram till vad han kommer få för rogivande utmaning? Städa kattlådan ska han få äran att göra dessutom men det är enbart för att han är bakfull ;P
Medans han städar så hade jag tänkt att jag ska kolla klart på SATC eftersom att jag blev för trött och lade mig igår. Dock så sov jag inte med tanke på att älsklingen kom hem vid 06 imorse! jag vet inte om jag är sur på honom för att han är tidig eller för att han är sen haha. Inte för att de spelar någon vidare roll han får städa vilket som!

Nu ska jag skicka iväg lite trupper och hoppas att de går bra med plundringen denna gång, Jag behöver RÅVAROR.. Hur ska jag annars kunna bygga upp en stor fruktande armé? Nej precis det går inte då därför måste jag ut och plundra och hoppas på att jag får en jäkla massa varor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0