F I L M E N



Det blev bara jag och patrik..


Då han kom hem klockan 18:00 och sade att vi skulle skynda oss för att för att filmen började 18:30. Sagt och gjort på med jackan och snabbt borsta igenom håret. För att sedan panik gå in till SF, När vi väl kom dit så snabbt fixa klart biljetterna och köpa popcorn. In på bion skutta högst upp och äntligen vila! Jag måste ju säga att efter att på något sätt glömt bort att äta något annat än vatten idag så var jag rätt mör efter att ha panik tagit mig in till stan på under 15min! Phew..säger jag bara.

Filmen var BRA måste jag säga! spännande underhållande lärorik .. Skriver nog mera imorgon om filmen kanske för just nu håller jag på att dö av halsbränna och sömnbrist!

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår&trätåg

åh den vill jag oxå se, skönt att höra att den var bra!

2010-10-23 @ 13:38:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0