B E H Ö V E R S Ö M N



Sitter hos jocke just nu ..


Och knapprar på datorn, idag så har vi åkt otroligt mycket bil kan jag ju lova. Flängt hit och dit och åkt en jäkla massans mil idag kan jag ju lova er, har mest suttit still i en bil men de tär på en endå kan jag lova.
Dessa dagar har jag knappast sovit mycket ska jag säga, har jobbat och slitit som en tok med att bygga ställningen för Jockes kläder, jag har träningsvärk i armarna efter att ha burit så mycket dessa dagar kan jag ju lova.
Men det har varit roligt kan jag ju lova alla haha..'

Skulle ha stått i strängnäs och jobbat idag men så blev det inte vi skulle köa in dit, och dom skulle släppa platserna klockan 08:00 men när klockan hade blivit halv nio hade dom inte ens börjat så då gav vi liksom upp och åkte och vilade för att orka bygga nu på kvällen. Vilket var lättare sagt än gjort för när vi åker till Nykvarn dit de var. Men dom var ju fan idioter, smala jäkla gångar alldels för smala. stånden skulle ha blivit för smala till och med för att kunna bygga så att man får plats med saker och ting vilket inte är okej, så vi tjafsade och gnällde en massa och fick sedan ställa oss först i kön för att köa in en 12:a även fast vi har en redan då, men så att vi kanske kan få en som ligger lite bättre till så att säga.
Det blev inte att bygga något därför så efter att ha varit där ett tag så åkte vi hem. Och där är jag och vi nu, hur skönt som helst och ska alldeles strax lägga oss för att sova!

Jag är "ledig" imorgon och så får jag dessutom sovmorgon på köpet hur bra är inte det på en skala då ?
Patrik och Jocke ska upp i tid så att dom kan vara en halvtimma bort halv åtta imorgon bitti. Därför så blir det en rejäl sovmorgon för oss alla med tanke på att vi tidigare dagar har haft klockan ställt på långt före 04:00 på morgonen. Detta känns verkligen som ett L Y X just nu,
jag vågar inte riktigt tänka på hur jag kommer att må imorgon bitti när jag kan slappna av och slipper göra saker imörra. Jag tänker bara ligga på sängen kanske gå in till centrum och kolla i någon butik eller så. Att åka enda in till City känns onödigt och ensamt men Centrum här klarar jag av tror jag, kommer ju behöva röra på mig annars kommer jag väl att dö eller något i den stilen.

Jag antar att jag skriver mera imorgon och så .. för nu känns det bara jobbigt då Patrik sitter och läser över axeln på mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0