UPPRÖRD





Varför är jag en sådan mes ?

Jag kan inte ens kolla på Jims värld utan att bli tårögd .. det är för fan en komediserie !
Jag grät hur mycket som helst -första filmen alltså- Visst jag har alltid tyckt att de varit jätte sorgligt och tyckt så otroligt synd om honom varje gång jag sett filmen.. Allt ifrån hans lilla skrymsle under trappan till hans chockande glädje i rösten när han får höra att han fått julklappar. Åh jag gråter till och med när jag skriver detta.
Allt som är minsta sorgligt så kan jag inte hejda mina tårar SATC, Harry Potter ja till och med toystory 3 får mig att gråta. Jag känner verkligen hur mitt hjärta faller i bitar och jag gråter, om någon blir dumpad eller lämnad i en film eller serie så blir jag jätte ledsen.
Jag vill inte att det ska vara såhär, jag vill kunna kolla på vad jag vill utan att gråta. Visst är det brra att känna med i filmer och sådant men inte såhär mycket de kan jag inte tänka mig att det är.
Jag blir verkligen ledsen och kan inte hejda mina tårar det minsta utan dom kommer som floder verkligen stora krokodiltårar är det dessutom hela mina kinder blir alldeles blöta på under en minut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0