TRÖTTSAMT



Jag är ensam och trött..

Jag vill lägga mig och sova fast jag kan inte, jag vill inte lägga mig utan Patrik så jag har bestämt mig att försöka vara uppe ett tag till.. Någon timma borde jag kunna hålla ut antar jag med tanke på att jag inte längre är trött så fort jag lägger mig i sängen.

Jag ligger dessutom och väntar på att The Vampire Diaries ska släppas för jag vill helst utav allt se det innan jag går och lägger mig. Fast ändå så vill jag inte det för då har jag inget att se fram emot imorgon och det vill jag verkligen ha. Speciellt med tanke på vad jag har att göra imorgon, jag ska tvinga Patrik att hjälpa mig med det. Det förtjänar jag eftersom att de var jag som hittade choklad bajs högen idag. Då är det inte mer än rätt att han hjälper stackars mig att tvätta rent eller hur, det är ju faktiskt hans katter med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0