TRÖTT



Just nu ligger jag i Jockes säng..

Killarna sitter framför tvn och spelar tvspel, något fotbollsskit!
Medans jag ligger här har uppdaterat mig lite om Sabiina och skött alla travian konton jag har hand om för tillfället.
Ikväll så har vi lagat mat och ätit de GOTT och så har vi bara suttit och snackat jag, Jocke, Patrik och Alex ytterst trevligt, jag hade ju tänkt att jag skulle ha tagit med mig left4dead2 hit och spelat men klant som jag är så glömde jag spelet hemma i geflestad.

Nu håller jag i varje fall på att somna och de vill jag inte! jag vill inte somna innan dom ska lägga sig, gör jag de måste jag ju sova ensam :( och jag föredrar att dela sängen med någon om jag ska tala sanning! sedan spelar de inte så mycket roll om de är en vän eller en kärlek bara jag inte sover själv.

Imorgon så blir det julmarknad för älskligen i gamla stan! jag vägrar åka in dit till halv 10 imorgon bitti utan åker nog in senare när jag känner för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0