SOFFLÄGE



Jag kan inte fatta de..


Igår så åkte vi och lämnade katterna hos min mamma eftersom att Patrik ska till sthlm i helgen och jag som hastigast igår bestämde mig för att följa med, när vi väl har lämnat kissarna och så hos mamma så får vi ett sms utav Jocke där han skriver att vi gärna kan ta med kattena för han saknar dom :p Mycket gulligt, väldigt tråkigt att dom inte längre befann sig hemma hos oss då bara.
Natten har varit gudomlig, jag har fått sova med bara en Patrik som väcker mig lite då och då istället för tre som väcker mig så är de bara en! så det har varit Wounderful kan jag lova. Imorse så var de inga katter som hoppade kurrade och skrek på mig utan bara en Patrik som pussade på mig. Mys!

Nu ligger jag dock i soffan och är alldeles ensam här hemma, ska strax ställa mig i duschen och börja planera packningen för helgen. Och nu inser jag att jag saknar mina katter. Väldigt mycket dessutom, dom får denna tomma lägenhet att inte verka så tom längre.

Men ah, vad behöver jag ha med mig för en helg borta? Går det isbjörnar på gatorna i sthlm med eller är det bara här uppe ?
Det måste jag ha reda på innan jag lyckas packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0