SEGT



Just nu gör jag inget alls..

Jag ligger på soffan med min rosa übersköna sparkdräkt och har skitont i magen. Smärtan började igårvkäll när jag lade mig och de känns som en kniv i magen, och nej jag vet folk tänker nu genast - mensvärk - men nej inte de, det vet jag för jag vet hur min värk känns nu och jag vet hur min mensvärk känns.

Jag är i varje fall otroligt seg och kämpar för att hålla mig vaken, det är inte allt för lätt och jag vet inte riktigt det är mycket möjligt att jag skulle ha lättare att hålla mig vaken om jag reste mig upp och inte längre låg i soffan, men jag orkar inte.
Jag sov väldigt dåligt inatt älsklingen och jag gick och lade oss sent, och jag somnade väldigt tidigt imorse. Vi har en fläkt som man vrider igång på 120 minuter. Den hann dö och jag hann virda igång den och den hann dö igen innan jag somnade.. Fläkten var tyst ett tag innan jag somnade de vet jag. Sedan när älsklingens väckarklocka ringde klockan sju kändes det som att jag precis hade somnat, Jag är inte så dum så jag verkligen tror att jag somnat strax före sju imorse men jag kan säga såhär .. klockan var runt 4 -5 när jag stängde mina ögon för sista gången. Och det är inte Okej om jag får säga det själv. Kan jag inte sova inatt måste jag lösa detta på andra sett för sova MÅSTE jag ju göra!

Kommentarer
Postat av: Pety

haha jag måste ibland annars blir det gnäll :)

2010-11-16 @ 13:04:26
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0