RYGGLÄGE



Jag ligger i soffan ..

Med datorn i knät så ligger jag här och dör av tråkighet. Verkligen tråkigt är vad det är, inte ens katterna är vakna för att leka med mig.
Och jag har inget att göra, Städa är de ingen idé att göra då det gjordes för någon knapp dag sedan, jag har inga serier att se och livet är allmänt tråkigt.. Jag ligger och kollar på klockan och väntar på att den ska ticka iväg lite.
Halv sju ska jag möta Linda! jag hoppas dock att älsklingen har kommit hem innan så att jag hinner säga hej åt honom innan han beger sig ut för att ha ännu roligare.

Han är nämligen på alborgen med sin projekt grupp och efter dom har varit där så ska dom till interpool och käka mat och spela biljard, sedan var de visst heartbreake och slick som gällde har jag för mig.

Jag och Linda däremot ska fika hade vi tänkt oss. Lite olämpligt för mig bara som bestämde mig för att påbörja en diet eller ett nyttigare liv i varje fall så sent som igår. Fast regler är till för att brytas eller hur? Nej men skämt å sido.. Det finns nyttigare saker att fika på och jag hade inte tänkt köra stenhårt på detta heller för då vet jag att jag kommer att ledsna. Om ni är snälla kanske jag skriver ned vad de är för något jag sysslar med och om ni är riktigt snälla så kanske jag skriver ned mina mått till och med. Hur många vill de ?

Nej nu ska jag knäppa på ett avsnitt utav Vampire diaries och längta tills inatt eller imorgonbitti då jag kan se nästa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0