MINNEN

 

Kollade nyss på The Ana Gina Show och hörde denna låt, de är första gången på många år som jag hör denna låt och fan vad den väcker minnen hos mig. Saker jag trodde att jag förträng för livet kommer upp i skallen som att det var igår dom hände, både bra och dåliga minnen kommer fram måste jag erkänna.. Dock är det mest dom dåliga som jag minns bäst. Dom bra kanske de är bäst att jag inte minns allt för bra utan att jag låter dom dåliga komma fram och svida lite, jag kan dock inte sluta lyssna på låten för den är förjävla bra alltså.

 

Inte för att det spelar så stor roll om de är bra eller dåliga minnen, för numera svider och bränner alla dessa minnen. Det är något jag förträngt och så vill jag ha det i fortsättningen med. Fast jag vill även kunna lyssna på låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0