MÅNDAG



Jag klev precis ut ur en het dusch..

EN utav alla bra saker som faktiskt är med just Måndagar är att det är så himla skönt att börja veckan med att göra med extra fräsh. Har tagit mig själv en lång het dusch rakat mig fixat ögonbrynen och smörjt in mig med olja, härnäst på min lilla lista av att göra med mig själv är att smörja in mig med Dove så att min lilla färg jag har på kroppen inte försvinner.



Senare idag så ska jag bege mig till arbetsförmedlingen för att lämna in några ynka papper, jag förstår inte riktigt hur jag kan behöva gå ut i detta skitväder för att lämna två papper!
Men ah jag antar att de måste göras.

Nej nu blir de att smörja sig så att jag kan klä mig och slippa ut ur denna handduk som börjar bli alldeles för fuktig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0