JAG VILL



Helt seriöst så vill jag slakta Patrik långsamt och levande..


Jag förstår inte hur någon kan vara så klantig eller hur jag ska förklara det som han är det är sjukt faktiskt!

Jag kan ta allt ifrån början, de hela började i början av sommaren då han köper en ny mobil, en xperia x10 köper han för att vara exakt. Visst de funkar bra.. Tills vi är på Peace and Love och hans laddare går sönder, då måste han ha bränt sönder den i solen och hettan.
Vi lämnar in allt på lagning eftersom att de inte funkade trots att vi köpte en ny laddare. Dom löser problemet. Så där är allt kanon eller hur, Bara det att senare så åker han iväg för att jobba och då tappar han bort den nya laddaren till mobilen, tur för honom att paula var med och att dom hade lika samma laddare.
När han kommer hem så köper vi en ny laddare..
Sedan för ett tag sedan så åkte han och skulle jobba någonstans och sedan skulle han sova hos sin bror och träffa kompisar, Då blir de något fel på mobilen så att den inte går att använda.
för bara ett litet tag sedan så gick Usb ingången till laddaren sönder så då tog han den långa sladden vi har till vårat internet. Alltså har han en "ny laddare" igen..
Nu är han och jobbar och hans mobil dog igår på eftermiddagen. Och är det någon som kan gissa! vad som har hänt nu.

JO precis laddaren är trasig. Hur kan man ha sådan otur och klantighet? De hela kommer sluta med att vi spenderar mera pengar på laddare till denna mobil än vad den ens är värd.
Men till saken jag klättrar på väggarna här hemma och vill som jag skrev ovan slakta Patrik för att han är så klantig.. jag blir galen av att inte kunna få tag på folk!  Speciellt honom :(

Jävla mobiltelefoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0