JAG VET



Min blogg suger för tillfället det gör den verkligen, men de är bara det att jag inte är på mitt bästa humör, jag är totalt nere och känner mig ensammare än ensammast. Och Patrik är inte hemma, han är i eckerö och jobbar, tydligen så går det inte ens så bra för honom.. men ah. Jag ligger i varje fall hemma med datorn i knät och glor in på skärmen. Jag spelar lite Travian och kollar på Vampire diaries just nu ser jag avsnittet Rose för 3dje gången sedan de släpptes inatt. Jag och älsklingen såg de innan han åkte vid tre inatt, vi satt och väntade på både big bang theory och vampire diaries jag kan ju lova att de helt klart var värt att vänta på i varje fall!

Men åter till saken, jag är inte på mitt bästa humör jag är låg och ensam, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Idag så ser jag ingen inspiration till att leva livet, jag vill bara bädda ned mig i sängen och sova ett dygn eller två tills hjätat mitt kommer hem.

Jag har inte ens orkat fixa klart håret, skulle behöva gå och köpa lite hårfärg då de inte alls blev som jag velade ha det igår när jag färgade det. Men jag orkar inte så jag antar att jag får gå med håret såhär ett tag i varje fall. Det är bara dumt att slänga och färga håret tre dagar i rad, så jag kan gott vänta, så som jag ser ut nu har jag gjort förut så det är inte så farligt.

Jag antar att jag slänger in någon bild när jag orkar fixa skallen och ansiktet. för just nu ligger jag ännu i pjamas brallor och sovtröjan så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0