Dag 5 – Vad är kärlek.



Dagens inlägg på min lista, jag missade igår.. Dumt nog och jag som var så duktig att jag till och med knäppte kort på det jag åt! jag åt pasta med kycklingsås ! låter inte så fancy men de är kanonens !

Idag ska vi prata om kärlek står det. och vad är kärlek ? för vissa är det svårt, för mig är det dock enkelt jag kan beskriva det med några ord alla har sin egen betydelse. Patrik, Sabiina, Linda Cicci.. Någon som förstått hur jag beskrev den kärleken ?

Kärlek till vänner är något helt annant än kärlek till den man är tillsammans med,  mina vänner kan jag inte leva utan, eller kan det kan jag nog men jag vet att det skule bli otroligt svårt och jag vill inte det

Min kärlek till min pojkvän är inte heller så svår, jag vankar upp och känner en sådan glädje varje morgon för att han finns där intill mig, jag lägger mig och känner hans nähet.. jag blir glad av att tänka på honom jag blir ledsen när han är borta och så vidare.. Jag tänker på patrik konstant!

det är kärlek.


Sry för ett mes kort inlägg, men jag är trött sjuk och måste upp och jobba i snöstormen som vi har haft igen ännu en dag utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0