Dag 3 – Mina föräldrar.




Jag har en mamma och en pappa som dom flesta andra.

Mina föräldrar skilde sig i somras, efter att ha varit särbos sedan november 07. Tillsammans har dom två barn jag och min lillebror, mina föräldrar träffades när dom var i min ålder ungefär. Eller mamma var runt min ålder pappa som är ca 7 år äldre än henne var ju självklart inte i min ålder, nu blev det lite rörigt här.

Jag bor inte med någon utav mina föräldrar utan båda två bor i södra bomhus ca 2 gator ifrån varandra, Jag flyttade med min mamma när hon flyttade ifrån min pappa 07. Min pappa bor kvar i mitt barndomshem eller hur jag ska säga..
Jag träffar ingen av mina föräldrar speciellt ofta, min mamma vill jag inte riktigt träffa då jag känner att jag inte orkar med henne, det räcker med att hon ringer mig en 10 gånger om dagen, okej nu överdriver jag! men helt seriöst så ringer hon mig 4-5 gånger om dagen, har hon inte ringt mig på en hel dag så blir jag helt orolig över att hon måste ha dött eller liknande eftersom att jag är så van att hon ringer, jag är van att ta hand om min mamma då hon har diabetes och hon har haft det i hela mitt liv. Sedan hon var 11 år har hon haft det så.

Min pappa träffar jag oftare än vad jag träffar min mamma i varje fall, men ska jag vara ärlig så ringer jag honom 9/10 gånger då jag behöver något eller vill ha sjukts eller hjälp, jag vet att min pappa alltid är där för mig och att han skulle gå genom eld om det så behövdes för min skull.

Min pappa fyller dessutom 55 år i år, den 28 december för att vara exakt.
Min mamma fyller 48 år om 140 dagar, så är det någon som kan räkna ut när hon fyller år?



Kommentarer
Postat av: Moster Sofie

14 april.... =))

2010-12-02 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0