Dag 2 – Min första kärlek.



Jag vill nog faktikt helldra skriva om min nuvarande kärlek, den som är min stora min största sådan!
Han heter Patrik Gustav Eriksson och är född och uppvuxen i Högdalen i sthlm, han är 24 år gammal och fyller 25 i mars 2011.



Igår så snaggade han håret för typ andra gången i hela sitt liv, han är väldigt lång och bryr sig inte om mina fjantigheter utan låter mig få som jag vill i 9/10 fall, vilket jag verkligen uppsakttar.
I början utav januari i år så flyttade han upp hit till gävle och bor tillsammans med mig i våran lägenhet här i gävle på öster.
Han pluggar på högskolan i gävle något som har med data att göra, vad vet jag inte rikigt om jag ska vara ärlig..

 

Vi träffaes på sommaryran här i gävle augusti 09, då han jobbade och jag var där och letade efter "margits remmar" tillsammans med Sabiina. Han sålde remmarna och vi handlade dom, jag bad han säga annanas och konstaterade att han kom ifrån sthlm, vi stannade och pratade med honom och åkte även tillbaka dig resterande utav dagarna som yran var.

När den var slut så skulle han stanna i gävle några dagar då han hade kompisar här. Vilket resluterade till att han var med mig måndagen och tisdagen så missade han bussen, så då sov han över hos mig på onsdag morgon så åkte han tillbaka till sthlm. Då trodde jag att jag aldrig meraskulle träffa honom men tjii fick jag, för han kom tillbaka på fredagen och helgen därpå och så fortsatte det.

Den 13 september bestämde vi oss för att vi nog var tillsammans ändå och sedan dess är det han och jag.

 


Min första kärlek därimot heter Hans Edvin Tommy Vrede, och han har jag kännt sedan jag var liten typ. Vi var först tillsammans så att säga ett tag slutet på nian sommaren mellan nian och ettan, sedan började jag träffa honom igen höstan 07 och vi höll ihop, med våra kullar och dalar till våren 09.


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0