Torsdag.




Sitter här och har kollat på några avsnitt utav Buffy .. just nu sitter jag och väntar på att min jävla stad på facebook ska bli klar så ska jag sedan hoppa in och ta mig en lång härlig dusch hade jag tänkt .. för det blir väl den sista härliga duschen på hela helgen så det förtjänar jag fan ! sedan ska jag se över packningen om det behövs något extra .. typ mjukisar eller något sådant .. lite smink behövs verkligen kanske ett par extra skor eller sådant .. vem vet jag kanske behöver en mössa och halsduk ..
För er som läser och inte vet eller fattar så ska jag iväg till rättvik med Älsklingen och sälja mig lite guuuuudis hade jag tänkt ! passa på att träffa mormor och morfar eftersom att dom ska vara där dom med ..

Tydligen fick jag inte duscha nu :/ älsklingen hoppade in före mig .. och jag känner inte för att duscha med han just nu .. men det är bara bra att han hoppar in före .. för då får han ta undan tvätten som hängde på tork i badrummet så slipper jag bära in en stol och fixa det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0