Torsdag.



Jag blir sämre och sämre på att hålla igång bloggen märker jag verkligen .. vilket är rätt tråkigt då jag gillar att skriva skitsaker här .. haha

Idag så håller jag på att plugga till ett historiaprov kollar på buffy med älsklingen vi är inne på säsong 4 nu har sett ca halva säsongen .. det går sakta men säkert frammåt för oss, jag längtar lite tills vi är klara med buffy så att jag kan återgå till mina andra serier som jag ligger ca 3 veckor efter på .. skäms på mig !

Även så är det faktiskt så att jag håller på att bli ljushårig .. blond är mitt mål ! men vägen dit tar ett tag .. jag är inte nögj med färgen jag har nu den är brun .. kastanj brun heter den dessutom .. och den gillar jag inte .. har blonda slingor här hemma som jag funderar på att peta i  jag har bara ingen tid över till detta .. all min tid går åt att jobba, plugga och kolla på Buffy haha ..

Älsklingens broder kommer hit snart med .. om någon timma tror jag .. bara därför så får älsklingen dammsuga just nu .. så att golvet är lite okej .. men eftersom att vi inte har mattor .. så kommer de bli skitigt snart igen ..

har hunnit med att kolla på massvis med Bio dessutom, bara denna vecka så har vi sett Robin Hood och sedan så var vi på premiären av Prince Of Persia igår .. jag och älsklingen vann oss en varsin badboll bland annat :)
Sedan förra veckan så såg vi Terror På Elme Street med .. riktigt bra var den .. Nästa vecka är det "smygpremiären" utav SATC2 som gäller för mig och Linda, skolan slutar även nästa vecka fan vad skönt! och så ska jag åka till mormor och koppla av .. ligga vid Poolen och mysa och ha det härligt som fan hade jag tänkt mig hehe ..  Koppla av och bli brun .. eller tjaa jag ska väl försöka bli brun åtminstone haha ..
Älsklingen ska jobba i örbyhus på Lördagen och jag ska hjälpa min mormor att jobba på lördagen jag med så .. sedan stannar vi där resterande av veckan för helgen efter så ska han och jag jobba i uppsala ! :)

Riktigt rörigt inlägg detta blev .. men jag måste sluta skriva nu, älskligen håller nämligen på att försöka fixa våran persien som är kaputt och jag måste övervaka det och se till så att han gör allt korrekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0