Tisdag.



Fy farao vad trött jag är!
Jag mår illa av trötthet och har ont så jag vet inte vad.. i käken och i min mun som är helt trasig, kan inte tugga pga käken och kan knappt ha någon vätska i munnen pga kinden .. jag kan knappt sova för att det gör så ont och så ska jag inte ta mina tabletter före den 14de bara för att jag fått någon biverkning  av dom det är ju förjävligt jag har nästan hunnit ta livet av mig själv tills dess om det inte blir bättre av sig själv snart !

På toppen av det har jag prov snart och lektion före det sedan ska jag ut till mamma, och så är det tvättid, jag måste packa, och så ska jag jobba klockan 17 :/

Sliten BussHanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0