Tisdag.



Blööööööh..



Allt suger fan känns det som, inget som är bra jag orkar inget, jag har ont, jag är tjock, jag är trött, jag har ont i halsen, jag blir avskriven från kurser, jag vill bara sova bort hela dagar, har ingen ork till något .. önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna så att allt blir bra .. så som jag vill ha det .. men istället så känner jag mig utlämnad övergiven och ensam .. det känns som att jag är i min egen lilla värld som ingen annan vill vara en del utav.. det känns som att mina vänner har försvunnit .. övergett mig totalt.. Jag vet inte vad jag vill eller jo det vet jag men inte endå .. vissa saker är klara helt klara om vad jag vill men endå så vet jag inte hur jag ska ta mig till dom målen jag vet inte om jag orkar .. om jag orkar stå kvar och kämpa .. om jag orkar försöka längre .. jag pallar inte detta .. det är så skönt att det är sommar snart så att skolan åtminstonde inte är ett problem jag måste tänka på .. utan kan satsa på att försöka klara upp mig själv lite .. allt är så förvirrande ..



- Och NEJ ! allt är bra mellan mig och Patrik, inget ovanför har med honom att göra. Det är väl i princip han som får mig att vakna på morgonen även om det är svårt för honom att väcka mig.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0