VÄRDELÖST




Sitter här hemma och känner verkligen hur tomt det är här hemma, det känns som att jag är ensammast i världen och jag känner inte för att göra något jag vill bara gråta och lägga mig för att dö tills älsklingen kommer hem så att jag kan må bra igen så att jag fungerar så som jag ska ! för detta funkar faktiskt inte för mig jag klarar inte av att vara ensam .. jag känner mig så liten ynklig och rädd .. jag orkar inget och allt är bara jobbigt och värdelöst ..

Jag gick i varje fall till skolan och skrev mitt helvetesprov .. och ja helvetesprov det kan jag LOVA att det var .. min handled är helt ur funktion och detta gjorde det till ett ännu större helvete.. jag vill bara dö just nu säger jag .. har så förjävla ont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0