Klagomål



Jag fick i veckan hem en såkallad varning från min lärare i arbetssätt och lärande jag gillade det inte alls då jag anser att jag inte missat något då hennes lektioner enligt mig bara är fulla med bullshit .. så jag svarade hennes klagomål med massa egna klagomål helt i HannaAnda .. hon gnällde på att jag inte deltar på hennes tråkiga lektioner och inte gör det som ska göras tyligen .. vilket jag inte ens visste om .. då vi fått en meningslös uppgift och den pysslar jag lite smått med hemma och hade tänkt spendera tid i
biblioteket imorgon för att försöka lösa den . .det är en gruppuppgift och jag hatar sådanna .. hör hemma på den lägre grundskolan i princip tycker jag .. ursh och tvi ..
sedan vet jag inte vad som är med denna lärare ..
hon skriver skrivstil på tavlan .. tror hon verkligen att vi som är födda på 80 -talet och uppåt kan sådant ? NEJ heller när jag gick i skolan och vi skulle lära oss skriva ..
räckte det med att lära oss våra namn i skrivstil sedan var det frivilligt ..
och vilken 8-9 åring väljer att lära sig något så meningslöst som skrivstil .. Haaaallå datorer .. penna behövs inte längre .. jag kan läsa farfars och mammas skrivstil .. resten är som rena grekiskan .. ursh .. nej fy ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0