Just ja ,



Jag är en nörd .. en riktig sådan .. här är jag sjukt trött och vill inget annat än att sova .. MEN i över 40 minuter har jag snällt suttit och väntat på att mitt spel .. på facebook ska bli klart jag väntar på att mina höghus ska bli gröna så att jag inte förlorar massa pengar på dom .. utan istället tjänar typ 2000 på vardera .. hur illa är det inte? Facebook har ännu en gång tagit över mitt liv .. hur ska detta sluta ?


Sedan en annan sak.. Plants vs zombies .. mitt älskade spel.. det försvann när patrik för någon dag sedan formaterade om min dator .. så nu har jag windows 7 utifall att jag inte sagt det .. men i varje fall mitt spel försvann .. och jag trodde jorden skulle gå under .. jag minns liksom hur jag har kämpat med att varva spelet .. det tog flera månader för mig att fixa det ..
jag lade det på hyllan ett tag dessutom så vi kan nog lätt säga att det tog tio månader med min paus .. visst andra gången gick det snabbare .. men det var ju bara för att jag hade alla special saker !
jag trodde jag skulle få kämpa ihjäl mig .. men ikke .. jag insallerade det på eftermiddagen och på dagen .. dagen efter hade jag minsann klarat ut spelet .. i varje fall banorna ..
nu är det bara alla minigames och puzzels och survival modes som ska fixas .. sedan igår har jag klarat 9 utav 10 survivals .. en kvar.. den svåraste ..
sedan är det bara resterande .. och så till att
få upp så mycket pengar som möjligt så att det blir möjligt att klara ut spelet ..
ännu en gång .. 3 gången för mig då ! iiiiih ..

Nu kunde jag hämta mina höghus ! toppen det betyder ju att jag får sova så .. iiiih ...
frågan är bara om jag kommer vara trött när jag väl nu ska sova ? det återstår att se ..
för sova måste jag göra ! har inte lust att göra något annat..
jag har ju varit duktig och gjort skolsaker , tvättat , städat och handlat här idag så !
sysslor till imorgon är ..
att plugga mera ! lägga undan tvätten som vi tvättat idag ..
men ingen av oss orkat plocka undan verkar det som ..
sedan som sagt lösa min uppgift i grupparbetet .. och prata med läraren jag har i samhälle .. om i fredags !

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0