Jag kom just på ..



.. Att vi minsann var på bio igår älsklingen och jag och vi såg alice in wonderland ! och den var kanon bra .. tim butron har gjort det igen måste både jag och älsklingen hålla med om ! Det som var dåligt med filmen var väl . .att vi inte kunde se den i 3d då vi befann oss i gävle och inte i sthlm .. sedan hade den gärna kunnat vara lite längre tycker vi båda två !

En lite ful sak på väg hem ifrån bion då .. jag hade på mig min skinnjacka och älsklingens vinterjacka som var stor som ett tält på mig .. bara för att jag frös som en tokig höna ..
vi gick och diskuterade om och si och så vem det var som spelade den röda drottningen .. och båda kom fram till att Helena Bomham Carter skulle vara perfekt för rollen och att vi minsan tyckte att det måste ha varit hon .. vilket vi sedan insåg att vi hade rätt !
var ju inte så konstigt med tanke på att Tim burton verkar ha en viss kärlek till henne lika så som till Johnny Depp ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0