Hårresande !


sitter här just nu och börjar få sittsår tror jag .. !
Har suttit här alldeles för länge medans älsklingen är snällis och hjälper mig med mitt hår .. inte så mycket kvar att göra nu .. bara liiiite till sedan blir det att färga det !

Idag så har vi lekt hårfrisör här hemma ..  först så klipper jag honom och sedan så just nu pillar han i löshår på mig och ska färga mitt hår :)

Tidigare så gick vi .. ! ja ni läste faktiskt rätt .. vi gick hela vägen till ÖB och sedan där träffade vi på Herrarna Wrede och Skoog .. som körde oss till willys och sedan hem .. allt för att Wrede skulle få tillbaka ett spel som han kände saknad utav ! så det var ju bara bra för älsklingen och mig .. slapp vi lägga peningar på buss eller traska hem ..

vi köpte i varje fall:

Målarfärg - Svart
Penslar
Chokladsås
Jordgubbssylt
Lösgodis
Coca cola
Blåbär

Sedan när vi kom hem så slängde vi ihop amerikanska pannkakor ! ( Recept kommer )

GÖTTANS !!

Snart så blir det film på tv .. Freaky Friday och sedan Jönssonligan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0