Goddag !



Goddagens ...

Har varit vaken ett tag nu men endå !

Dagen idag ska vigas till att plugga för både mig och Patrik ! det behöver vi båda två verkligen ! jag har en miljon saker att göra känns det som, eller egentligen inte .. men jag har några usla reflektioner att skriva om vad vi lärt oss på lektionerna .. men jag har ingen aning om vad jag ska skriva eftersom att jag inte lärt mig ett skit ! sedan har jag lite grejs till ett grupparbete att ta itu med ordentligt har kollat runt lite sedan vi fick det men hittar inget av värde så hur tusan ska jag göra då liksom ?
Sedan är det den älskade och hatade historian .. har prov på torsdag .. ett djävulskt prov om jag får säga det själv .. hur mycket som helst .. och aah ..

skulle dessutom vara bra om vi kom ut på en promenad älsklingen och jag under dagen med ... vi måste ju köpa tårt saker eftersom att han fyller på onsdag .. sedan åker han och lämnar mig 05:30 går hans tåg på torsdagen till gällivare :( buuuhuuu jag blir så ensam när han åker :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0