En evighet sedan ..


Jag känner mig kass med min blogg för tillfället vet inte vad det är för fel .. måste vara Linda som smittat mig med att inte blogga typ ;)

Men i varje fall mycket har hämt här men endå lite .. jag har haft sportlov, Sussie har varit upp och hälsat på och vi har haft inflyttningsfest/ fördelsedagsfester !

jag känner inte att det finns så mycket att skriva och vet inte hur mycket bilder jag vågar visa då jag inte kan se dom innan jag lägger upp dom på bloggen .. eftersom att älsklingen gjorde en uppdatering på datorn så att ALLT typ försvann .. inget visningsprogram eller något har jag kvar ..




Självfallet finns det massvis med mera bilder .. men dom kommer upp på Facebook när min dator är fixad eller om jag kanske sätter mig på Patriks :)

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

ibland får man ha kassa dagar med bloggandet!

2010-03-09 @ 18:58:45
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0