En dag snart avklarad.



Har varit i skolan ! försökt prata med en värdelös syo .. hon kunde inte hjälpa mig ett dugg .. inte svara på en enda enkel fråga bara för att programmet för hösten inte är klart ännu .. bara det att min fråga inte handlade om det .. ååååh less man blir ibland alltså ! sedan har jag yrat runt på bibblan i skolan .. utan resultat .. så jag får skriva mitt arbete i blindo .. kul kul ! det löser sig säkert endå .. de gör det alltid ..
Här hemma har vi precis ätit mat .. blev nudlar och kyckling MUMS ! Just nu sitter älsklingen min och sammanfattar lite historia så att det ska bli lättare för mig att förstå till provet på torsdag efter det ska vi gå över till dörren brevid oss här och kolla på film med Rickard :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0