Dammsuga ..



Just nu så dammsuger älsklingen och jag passar på att blogga .. jag vet inte riktigt vad vi är för lortisar som bor här .. för om jag fick bestämma skulle jag kunna skura golven och dammsuga varje dag !  kanske är det för att vi inte har några mattor men nej det tycker jag väl att det inte borde vara .. bara liksom ? just nu dammsuger P och sedan kommer jag torka golven .. imorgon eller dagen efter kommer jag tycka att det är skitigt på golvet och vill ha det fixat igen .. det är knäppt .. hur ofta Dammsuger du i veckan ? En ? två ? gånger ? vi Dammsuger i regel en gång här .. eftersom att min älskling säkert skulle bli tokig om han fick dammsuga en 3-4 ggr i veckan .. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hanna ! Jag tänkte svara lite på din blogg =) Jag är likadan , jag vill helst dammsuga minst en gång om dagen 7 dagar i veckan =) Men med småbarn hemma så funkar det inte riktigt så .. Vi dammsuger ca 3 ggr i veckan alltid fredag och måndag =)(före och efter helgen)sen blir det oftast en till dag typ onsdag eller så ..:)Moppar gör vi bara fredag måndag :D Hoppas att allt är bra med dig ! Vi får höras av nån dag, går ju bara hemma jag :) kram

2010-03-15 @ 19:30:58
URL: http://marialinnea4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0