Morrn morrn



Slänger ihop något nu, Jag har dock varit vaken sedan klockan 8 då älsklingen bestämde sig för att väcka mig :D
Som vanligt så sitter jag och spanar runt lite på allt möjligt medans jag .. Hör och häpna jag äter frukost ! utan att någon har fixat den åt mig .. För NEJ jag var så duktig och hällde upp min egen tallrik fil, rostade solrosfrön och rå socker i en skål .. och jag äter det ! duktigt av mig anser jag .. men jag inser att jag måste äta om jag ska palla att vara ute i stugan hela dagen med pappa .. annars slås vi väl ihjäl varandra eller något i den stilen haha !


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha, det kommer bli catfight :D

2010-06-24 @ 12:54:21
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0