Jag dör !



Älsklingen sitter bakom mig och drar ut hår .. så att jag kan lägga slingor och bli av med lite utav min hemska utväxt .. Det är inte direkt skönt .. mycket mera behändigt när Cicci sliter och drar, är hon kanske inte lika stark eller vad är det som avgör smärtan ?

Idag ska har vi legat ute och solat oss lite, städat pyttilite här hemma så att det inte har dammat igen tills söndag då vi kommer hem !
Nu mina vänner får ni ta och köpa en jävla massa remmar utav mig på Piss och Löv i veckan så att jag tjänar några pengar :)


Har slängt in en beställning på Nellys rea idag med, så sitter jag nu och kollar på hm.com om jag hittar något, har hittat en tröja/tunika än så länge ..
Sedan köpte jag ett par nya älsklingsjeans som jag bara vet att jag kommer BO i ! :D fast dom har jag köpt igår på Gina,
Jag känner att jag skriver osammanhängande och så, men det är för att det gör så ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0