Tvätteri



Håller på att tvätta nere i tvättstugan för tillfället.. känner dock inte det minsta för det för där inne är det varmt och ute är det varmt så jag vet inte vart det är varmast .. jag klarar inte värmen mera, dock vet jag att man inte ska klaga nu när det väl är varmt men någon liten fläktande bris kan vi väl få i varje fall ?

Senare idag så kommer som jag tidigare nämt patrik Mamma och Lillebror och då ska vi bege oss till järnvägsmuseét hade vi tänkt oss och kolla på lite gamla tåggrejor hihi .. jag vet att jag kommer gilla det i varje fall .. hur det blir med dom andra är en annan sak .. men men det bryr jag inte mig om för jag vill dit ! så det så !
Innan dom kommer nu idag hade jag tänkt att jag skulle hinna tvätta klart, duscha, bädda sängen, äta frukost, dammsuga, torka golven, mata Gizmo och bara allmänt plocka lite här .. :) tror ni att jag hinner ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0