Rehabilitering ..



H-Ä-R-L-I-G-T



Helt ärligt har jag aldrig trott att det skulle vara skönt att slippa Patrik ! Men det inser jag nu !! FAAN vad skönt det är helt tyst helt ensamt .. bara jag jag jag .. och tjaa Gizmo men han ligger under soffan och sover så han behöver jag inte bry mig om .. så det är bara JAG !
Och så ska det fortsätta hela dagen lång, just nu sitter jag med en ansiktsmask .. sedan ska jag krypa ned i ett hett bad med en bra bok eller två .. utifall den ena tar slut tänkte ta med mig Loka och frukt in till karet och tända ljus där inne och bara njuta över att jag bara behöver tänka på mig själv !! Stänga av mobilen ska jag nog göra i samma veva med så att ingen kan störa mig, mitt bad och min bok .. gud vad härligt .. !!


Missförstå mig inte nu bara .. Patrik har precis åkt ..
låt det gå åtminstonde en till två timmar innan jag börjar sakna honom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0