Överlevnad !


Jag vill helt och hållet Dö, Är totalt mördbultad efter både Peace and Love och Getaway rock vet inte riktigt hur jag ska överleva hela sommaren .. det är sjukt vad ont jag har i kroppen, totalt slut i hela kroppen och själen ..

På toppen utav allt detta har gått och fått både magkatarr och blivit sjuk :(

I helgen har jag jobbat på greaway som sagt ovan .. och varit och hälsat på hos Nea som fyllde hela 23 i går :p sedan så hem och kolla på fotbolls finalen .. blev dock inte så länge hemma för Cicci lurade med mig till old saints :p hehe .. där drack hon och jag lite cider och hade det trevligt, när matchen var slut så begav vi oss hem hit och fick med oss Marcus hem hit för lite guitar hero och kortspel :p hehe.. jag var dock skittrött och fick kämpa rejät för att hålla mig vaken hehe...

Imorgon så kommer Nea och Vincent hit och hälsar på för lite fika :D kul kul .. Sedan på onsdag har vi planerat in furuvik tillsammans med Rickard efter det så ska vi iväg till stockholm för att bege oss vidare till småland hahah ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0